Hey ya´ll! :)


Höstloooov, eller ja.. Lovet består mest av tentaplugg men men.. ^^

Va hos frissan idag och provade att färga håret mörkt o sen fick det vara ljust i topparna. Efter mycket googlande så har jag kommit fram till att det heter "Ombre hair". Så kolla in det om ni e sugna! :)

Jag blev toknöjd o tänkte passa på att göra lite "reklam" för Madeleine Jivrell på Hair Style i Linköping. Hon lyssnade verkligen på vad jag ville ha och vi gick igenom utförandet noga så att resultatet skulle bli så bra som möjligt. :) För mig, och säkert för många andra så är ju håret en ganska stor del av utseendet om vi nu ska va lite ytliga. ;) Kan ju medge att jag var ganska nervös innan men somsagt, är supernöjd så jag rekomenderar verkligen att göra ett besök hos dem. :)

Slänger in en bild oxå såklart! :)




Lite suddigt men man ser ju färgen bra iaf. Kul att göra en förändring. Jag har haft blont hår så länge jag kan minnas och det blir ju inte annat än ett himlans rännande till frisören för att färga den mörka utväxten. Nae, det har jag inte råd med som student och nu behöver jag inte gå dit på ett tag. :)

Ha en fortsatt skön dag allihopa! :)

Länkar till frisören oxå!
http://hairstyle.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback