Satellite Heart


Tjaaa!

Asså i lördags.. GUUU VA KUL VI HADE! :)

Kvällen började hos mig med ett homeparty. Efter en hel del beställningar och en massa fnitter så fortsatte vi att förfesta och sedan avrundades kvällen på ågatan. Det var en riktigt lyckad kväll och jag hoppas vi kan göra om det hela om inte allför lång tid. ^^


Nu sitter jag här och ska ta tag i kvällens tentaplugg så det får bli ett kort inlägg. Förutom lite ajaj i halsen och nån form av nackspärr så känns det som om jag har medvind nu. Ska på ytterliggare en arbetsintervju på tisdag. Det är i en butik på Ikanohuset. ^^ Hoppas hoppas!

Ha en fin kväll!

C ya around! ;)


Kommentarer
Postat av: Elvis

Vad köpte du för något på homepartyt? ;-)

2011-03-30 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback