Nu är det banne mig VÅR!!



Det riktigt spritter i kroppen på mäh! :D Tjohoo!
Haha nae vars, men nästan. Sjukt så mycket "lite sol" kan göra för välmåendet. :)

Har precis kommit hem från en arb. intervju på Vero Moda. Tyvärr var tjänsterna som fanns för på många timmar och eftersom jag är i skolan varje dag så funkar det inte. Typiskt! :( Har jag tur så kanske det går att lösa på annat sätt, men det får vi se.. ;)

Ska annars på arb. intervju på ett försäkringsbolag på torsdag. Håller tummar och tår för det med! Det som är skönt är att det inte står helt still utan det finns allt jobb därute. ^^

Nu ska jag hem och vakta katt en sväng hos min far som är i England på jobb. Sen blire plugg. Eller ja, blir nog att plugga där helt enkelt.

Imorrn äre onsdag och mitt i veckan, räknar ner till lördag för då äre fest!
Hompeparty på det med så det ska bli riktigt kul!

Ja det var väl allt för denna gången, ska kila ut till bilen nu så jag slipper p-böter.

Hade gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback