It´s sad..


Det är synd att du tydligen inte vet bättre, att du säljer dig billigt och nöjer dig med det som är tillgängligt. Trots att det är över mellan oss sedan länge så är det självklart att jag bryr mig och vill ditt bästa ändå och jag känner dig så pass väl att jag vet att du far illa av det du gör nu.

Jag hoppas att du tänker till lite, förstör inte för dig själv. Det blir bättre med tiden men sluta fly. Du skapar bara nya problem vilket inte leder någonstans. Det lär snarare bli värre.

Jag vet inte om du läser det här, men jag hoppas iaf att du tänker till lite och tar hand om dig. Stå upp för dig själv och stå för det du tycker och tänker. Att först säga A och sedan göra B är enligt mig inget positivt i någon aspekt.

Förstör inte dig själv, du är värd mer än så..

Och ja, jag bryr mig faktiskt. Är inte helt iskall..
Som jag skrev så vill jag ju självklart att du ska må bra och att du ska gå vidare och lyckas med allt du tar dig för och att du hittar kärleken igen.



Kommentarer
Postat av: mig

ja läser allt ibland,

2011-03-19 @ 01:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback