I want to live where soul meets body...


Två yttepytte- dagar kvar i skolan. (Ja, asså korta då) Sedan är det helg! Whawawiiwaaah! :D
På fredag ska jag träffa Empaahn. Har en massa att prata om då vi inte setts på ett tag. Ska bli superkul o jag längtar efter na! :)

På lördag ska jag hänga med familjen Hullfors och söndagen är dedikerad till träning och plugg. Nästa vecka ska jag på arbetsintervju på Vero Moda. *hoppas hoppas* Jag behöver verkligen ett extrajobb så nu håller vi tummar och tår. :) Förutom plugg så blir det även ett besök hos frissan på torsdag. Det är grymt välbehövligt kan jag säga! Ser helt enkelt förtäskig ut i håret. Det e bra för då är jag fin te helgen då brudarna i klassen kommer hit. Det blir homeparty med utgång på ågatan och sen sleepover! Kommer bli galet kul! :)


Ugglan Helge...

Näpp, nu ska jag kika vidare på Efterlyst sen blir det bums i säng.


Önskar du var här..
;)

Joråsåatte.... Haha!

Heppåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback