What would I be, if there was no music..?


South- Paint the silence kan ni ju ta o spotifaja... Missat den helt.
En av många låtar jag lyssnar sönder just nu. Har en sån dära myslista på spotify som går varm med allt från deathcab for cutie till simon and garfunkle. :)

Iron and Wine - Flightless bird, American Mouth är sjukt mysig oxå. Kunde inte komma på vart jag hört den men sen kom jag ju på det.. Första Twilightfilmen i slutet när de dansar... ;) Uj... Ge mig en saga och en Edward. Behövert! :D
Eller vänta nu, nääää.... "Behöver" det inte alls egentligen men skulle ju va bra mysigt måste jag ju erkänna. :)

Är nog betydligt mer "svårimpad" numera men det betyder ju oxå att när jag väl träffar någon som jag vill dela mitt liv med så blir det nog rätt bra.. ;)

Men ohh vad bra låten är.. (Ja den går på repeat hära..) haha.. :)

Ahja, nog om sånt där larv. ;)

Nu kommer lite kort från senaste tiden! Tjo!






















Det tog hundra år att ladda upp dessa o nu måste jag sova. :)
Blir fler en annan dag!

Sov gott allesammans!

Heppåreh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback