vadskajagskrivahär?


Hej igen.
Japp jag veeet... Är sämt på att blogga men det ska bli bättre, nångång.. :)

Sitter nyduschad i soffan o luktar så jävla gott! (rent ut sagt!) Det beror på att jag smörjt in mig med världens goaste lotion från Victoria´s secret.

Den finns bl.a på www.bekkas.se så in där o köp! :) Köpte även samma doft som body mist. :)
Det var Patte som introducerade den för mig o nu e jag fast. :) De är inte så dyra heller så blir att testa nån ny när denna är slut.

Annars så vare fest på min balkong i helgen. Vi var som mest 7 tjejer samtidigt därute o jag förstår fortfarande inte hur vi fick plats. Efter lite häng här så bidde det ågatan med allt som hör därtill. :) Hade sjukt kul men igår mådde jag verkligen som jag förtjänade. Det merks att man inte är 20 längre om man säger så.. Huuu...
Men men, kan bli lite mys på stora torget i veckan, det gillas skarpt!

Just dä, har börjat jobba extra på Village oxå utöver mitt vanliga jobb. Får förhoppningsvis jobba extra där i höst vilket skulle vara kanon iom att jag studerar. Trivs jättebra i butik och det är himla kul. Härliga tjejer jag jobbar med oxå! :)

Nu ska jag ut o gå en sväng tänkte jag. Är underbart väder ute.

Hade gott allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback