Stopp och galopp


HEEEEEEEEEEJ åsas bloggläsare
jag är ju då en av dem själv, inte för att jag är så jäkla aktiv på min egen, men man får väl vara listig som en räv och uppdatera sig på andras i rent kompensationssyfte ni vet. who doesnt lixom?
vill inte att ni ska tro att vi sitter här o gästbloggar åt alla håll o kanter av uttråkan, vi har askul. bara så alla är medvetna om det sisohär en lördagskväll:D
ja, jag har ju då sett att ni är ett gäng beundrare till åsa som går in o snokar, på gott o ont lixom, ibland är ni ju ba fööör träälia va. o ibland, a då är ni ena sötnosar. vill mest bara tacka alla åsas söta vänner som alltid gör henne glad( är väl så frikostig att jag tar lite ära själv här i denna kategori;P) och vill bara säga, att hon kan vara jooordens finaste tjej, på alla sätt och vis, rolig söt charmig och ja, hade man vart lagd åt de hållet lxiom, då hade man ju itne tviiiiivlat va som vi brukar säga. haha


//Åsas fruga
hejhejhej ha en kul kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback