Så nära en "riktig" man kan komma! (i min lilla etta..)


En liten eldstad har jag fått av min pappa! Jag vill ju så gärna ha en öppen spis men när man bor i en liten etta så funkar det ju inte riktigt. Fick bli denna fina från Rusta. Den står på min svarta bokhylla och man eldar med spisbränsle. Myyyyyyysigt! :)


Nu blire sängen, har haft Empaahn på besök hela kvällen. :) Tänk på mig kl 4:30 imorrn, ni som e vakna. Ni andra kan ju drömma... Hehe.. ;) Skämt o sido... Nej men usch vad trött jag kommer vara. Bäst o säga hej här o sussa!

Natti pådä!

 


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej Vännen!

Var faktiskt vaken:) Tänkte på dig och undrade om du kommit upp ur sängen eller ej.

Kramisar

2011-01-05 @ 09:39:53
Postat av: Petra Dylte

hejsan hoppsan!



Länge sen vi sågs nu!!

Allt bra?



massa kramar

2011-01-06 @ 22:07:55
Postat av: Åsa

Mamma, jag måste brås på dej då för jag kom faktiskt upp. :D Ses imorrn!! :)



Petra! Jag mår toppen, skolan har dragit igång igen och livet rullar på. Vill jättegärna ses snart! Hur har du det framöver?



Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback