Då har det dragit igång.


Asså jag sov seriöst 2-3 timmar inatt. Har ju vänt totalt på dygnet nu under lovet så idag har det varit tungt. Framförallt på eftermiddagen då tåget hem var inställt och ersättningsbussen var försenad. Var hemma i stan 18:20. Hoppas att det flyter på bättre imorgon för det tar på en, framförallt om man redan är tröttare än tröttast.

Har redan dragit igång med psykodynamisk utvecklingsteori och kommer ha en tenta v.4 så nu är det bara att sätta igång. Det funkar inte riktigt att köra med min gamla teknik- att jag pluggar bättre under press då det nu är alldeles för mycket att läsa in. Nej, ska ta lite ansvar redan nu tänkte jag och börja läsa. :)

Men nu är det dax att sooooova!

Borde lagt mig för längesen. Suck. :/


Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback