HEJ 2011!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Hmm.. Ja förmodligen en massa saker som jag inte kan komma på. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Inte först, men senare... Svårt att förklara men det har med min personliga utveckling att göra. ;)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jaaaa! :):):)

4. Dog någon som stod dig nära?


Nej tack och lov!

5.Vilka länder besökte du?

Sverige dårå, osså Grekland.

6. Mest efterlängtade möte?


Ingen aning.

7. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

"Lite slit," för det är jag värd... ;)

8. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Finns massa bra och dåliga. Har ingen koll på exakta datum dock.


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 2010?

Semestern och alla kvällar på Stora torget.

10. Vad var din största framgång 2010?

Att jag började plugga.

11. Största misslyckandet?

Att jag lät "det" ta sån tid. Borde handlat tidigare..

12. Största misstaget?

Ingen aning.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nae, inte mer än förkylningar och en och annan migränattack.

14. Bästa köpet?

OJ! Inte en susning! Skulle jag haft en Iphone4 så hade jag svarat det. :)

15. Träffat någon kändis?

Björn Hellberg. :)

16. Vad spenderade du mest pengar på?

Tågbiljetter.

17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaaa då! En massa saker!

18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Telephone med Lady Gaga och Beyonce. Waka Waka med Shakira.

19. Har någon du känner tagit körkort?

Nae? Tror inte det.

20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare, fy fan. Men nu jävlar! :)

21. Vad önskar du att du gjort mer?

Lyssnat på mig själv.

22. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ältat.

23. Hur tillbringade du julen?

Med familjen.

24. Blev du kär i år?

Nej.

25. Hur många one night stands?

0.

26. Favoritprogram på TV?


Bonde söker fru. XD

27. Bästa boken du läste i år?

Oh, vet i fanken.

28. Största musikaliska upptäckten?

Vet inte här heller.. Finns ju så mycket bra!

29. Något du önskade dig och fick?

Jag kom in på min utbildning. :) 

30. Något du önskade dig men inte fick?

Ja.

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firade med nära och kära.

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Eh.. Ja..

33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010?

Väldigt blandad.

34. Vad fick dig att må bra?

Vänner och familj <3

35. Läskigaste upplevelse?

När en kille slet tag i mig på tågstationen när jag skulle hem från skolan. Idiot.

36. Äckligaste upplevelse?

Hmm... Nån bakfylla kanske?

37. Årets fest?

Finns många. :)

38. Vad är du mest stolt över från 2010?

Att jag är den jag är idag.

39. När var du mest nervös?

Hmm... När jag skulle flyga. Är ju flygrädd så..

40. Där du tillbringat flest helger?

Hos nära och kära.

41. Vad fick dig att må dåligt?

Det vet ni nog.

42. Hur spenderades nyårsafton?

Trerätters i ett hus i Ekängen med en massa härliga människor. :)

43. Vem saknar du?

Saknar ingen längre.

44. De bästa nya människorna du träffade?

Alla godingar i klassen! :)

45. Ditt mål för 2011?

Fokusera mer på mig själv och göra allt det jag vill.

46. Vad längtar du till, år 2011?

En massa roliga saker! Vänner som ska bli föräldrar t. ex! <3 :D




Nu ska jag läsa lite dynamisk utvecklingspsykologi inför skolstarten på måndag. :)

Heppåre!



Kommentarer
Postat av: Elvis

Fy tusan vad du är fin på bild. Man blir knäsvag...

2011-01-01 @ 15:09:52
Postat av: erica

Shiiit, skulle du börja med just den boken! ;) Den vill ju jag läsa ju=)



Resten av inlägget; Ser kanon ut, som ditt 2011 kommer att göra. Hoppas att din nyårs afton var kanon! Det var min! Vi hörs snart! puuuuuuuuuuuuuuuuss

Postat av: Oscar - one of your most not popular X

Upp med antalet one-night stands ;)



Have a nice evening! ciao

2011-01-08 @ 19:50:25
Postat av: Vännen

Oj oscar! visste inte att du fortfarande var inne på åsas blogg.. why?!

2011-01-08 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback