What goes around comes around.



Fredag och SPORTLOV EN VECKA! Det var inte igår jag hade det. Vad ska jag nu hitta på, i en hel vecka? Hehe, ingen fara. Har en massa grejer jag ska pyssla med, folk jag ska hänga med. I like! :D

Är förresten kattvakt till lilla Asta, som är Erica o Henkes kisse. Hon har installerat sig bra och charmat Billy så han är nog lite småkär. Springer efter henne och kvittrar sådär förälskat. :) Hon låter honom hållas ett tag, sen blir hon trött på honom, tro jag de! :)

Nu ligger vi i soffan alla fyra. Jag, Billy, Svante osså lilla Asta. Blev en lugn fredag hos mig. Ska sätta på en film nu tänkte jag och sen blire la att sova.

Just dä, har glömt nämna det men jag har skaffat en Iphone 4!!
Har alltid retat folk som blivit mer eller mindre kära i sina "iphones" tidigare men nu förstår jag hur det känns. Den kan ju göra allt! (Nästan..)
I´m such a nerd.... ;)

Nää, film o mys nu!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: wictoria

Hej!

Jag har frågestund i min blogg, och det skulle vara superkul om du hade lust eller vill ställa en eller ett par frågor till mig :)

- Och om du väljer att ställa en fråga, kolla igenom kategorin "svaren" så att du inte ställer en fråga som redan finns svar på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback