The game is on!!



Nu har Åsa blitt riktigt kaxig. Ska spöa greboboysen i bowling ikväll. (hoho! det här kanske jag får käka upp!) Men men, ska bli kul. Var längesen jag bowlade så hoppas på nån form av "nybörjartur".. :)

Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och njuter av att det är fredag. En något annorlunda vecka har jag bakom mig men it´s all good. ;)

Det känns skönt att ha vår pedagogikvecka bakom oss och att alla var så nöjda med resultatet. Nu har jag en tenta kvar att skriva innan det är jullov och dax att bege sig 40 mil norrut till Sälen. Ska bli galet skönt att få se lite SNÖ (ett himlans tjat, jag vet..) och att få vara ute och ÅKA SKIDOR! Älskar känslan när man varit ute i backarna hela dagen och e sådär härligt trött i kroppen för att sen komma in, äta god mat och luffsa runt i mjukisbyxor. ;) Haha.. I´m such a nerd...

Vad gäller nyår så vet i fasen vad vi ska hitta på. Finns lite olika bud men i glada och goda vänners lag blir det iaf. :) Förra året var vi ute i Ekängen o hade det mysigt. Världens kanske sämsta väder var det dock med regn/snö och storm.. Men vi trotsade ovädret och tog oss ut för att smälla av våra raketer. :)

Från det ena till det andra.. Har inte blivit mycket bloggande alls från min sida. Vet inte varför riktigt. Brukade ju älska att skriva. Kanske ska göra om bloggen lite? En nystart?
Har ju haft den ett par år om man säger så och jag vill inte ta bort den men det känns samtidigt som om att jag borde lägga ner mer tid på den för som det är nu så ger det ju inte så himla mycket.

Hade ju ett litet projekt på G med en annan blogg..
http://seriouslyspoken.blogg.se/
Hade tänkt vara anonym där först men va fan, står ju för det jag skriver så va sjuttan. :) Jag brinner ju lite för det här med kroppsuppfattning och självkänsla. Ska klura lite på hur jag ska göra med den. Kom gärna med förslag eller om någon vill vara med och skriva så är det helt ok. Vill nå ut till unga människor som har det tufft med just detta. Långa, korta, smala, tjocka spelar ingen roll. De flesta har issues och det är då vi ska komma ihåg vad saker och ting verkligen handlar om. Och här kommer klyschan....

*Trumvirvel....*


Det INRE! :) Lättare sagt än gjort men man måste ju börja nånstans. :)

Nepp, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med mitt glas vin, peppa för bowling sen får vi se vart kvällen slutar. :)

Hadeee!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback