Det e så konstigt..


Usch, sitter här o bara gråter o gråter..

En person jag minns från min uppväxt valde att lämna jordelivet för några dagar sedan. Kände honom inte personligen men kommer ihåg honom som den populära killen som alla tjejer (o då menar jag ALLA) mer eller mindre var kära i. Fick dansa tryckare med honom på ett disco och var skapligt nöjd då kommer jag ihåg. :)

Jag blir så tagen av det som hänt. En ung fin människa har lämnat oss och att se hur vänner och familj sörjer honom är så fruktansvärt. Samtidigt är det så fint för han var verkligen omtyckt och älskad. Mina tankar finns hos hans anhöriga som behöver gå igenom det ofattbara.. :´(

Det slår mig att livet är kort och det kan förändras på en sekund så nu jävlar ska jag försöka njuta av livet här och nu. Uppskatta alla jag har med mig och inte vara rädd för att berätta hur mycket människor betyder.

Usch.. :( Ska lyssna vidare på Kent här nu och böla lite till, det e fan skönt.

Ta hand om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback