Tidsfördriv en regnig lördag.

1. Hur gammal är du om fem år? 31.. OMG. :)
2. Vem var den sista du träffade? Min kära far.
3. Hur lång är du? 160cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Into the Wild. (SE DEN!!!!)
5. Vem ringde du senast? Erica.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Oh vad söt! Hoppas alla mår bra! Puss Puss" - Som svar på Ericas bild på nyfödde Antoooon! :D
7. Var är dagens planer? Plugga, köpa godis. Äta godis. :) Sen blire nog film till kvällen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm... Beror på ändamålet men jag gör nog vilket som.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Förra helgen när hon hoppade fallskärm. Hon är grym min mor. :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Först vid 8 men gick inte ur sängen förren 11. Sömnbrist?
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp när jag var liten. Trodde den var hemlös så jag tog med den hem men ja, fick inte behålla den såklart. Haha :)
14. Vilken är din favoritplats? Svårt... Finns så många... Kan nog befinna mig vartsom i rätt sällskap.
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser som väcker jobbiga minnen, finns ett par.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en fin villa lite utanför någon större stad med man och barn. Arbetar som behandlingspedagog och jag trivs förhoppningsvis kanon med livet. :)
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken och monster.
18. Vem fick dig att skratta senast? Camilla
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej men har tyvärr inga. :( Vore lite småcoolt.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, om vi bara talar Sverige.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja. Eller nje.. Är nog mer dagen efter jag sysslat med sånt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vart jag är. Barfota på sommaren är ju inte helt fel dock. :) Kanske inte inne i stan såklart.
26. Är du social? Japp.
27. Vilken är din favoritglass? Svårt.. Gillar det mesta faktiskt.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj... Skulle skippa studielånen helt och sen skulle jag resa lite. Det som blir över skulle jag förvalta väl på någon bank typ. :)
29. Tycker du om Kinamat? JA! :D
30. Tycker du om kaffe? NEJ! :D
31. Vad dricker du till frukost? Frukost? Vatten eller Juice iså fall, dricker inte mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Helst höger.
33. Kan du spela poker? Nope. Intresserar mig inte ett dugg heller.
34. Tycker du om att mysa? Ah vars! :)
35. Är du en beroendemänniska? Hmm.. Både ja och nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Tycker pooler e lite äckliga.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst.... Ja då är det ju kläder och resor. Nu ser ju tyvärr inte verkligheten ut så kanske. :) Blir mest hyra o sånt.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej. Knark är bajs.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En french hotdog på IKEA.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oh vad svårt, känner en massa roliga ju.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har några men det senaste är på armen där jag tog bort en leverfläck.
47. Vad har du för ringsignal? Telephone- Lady Gaga. ^^
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej.
49. Flirtar du mycket? Nae, orkar inte mä sånt.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma. Webcam.
51. Kan du byta olja på bilen? Jaa... Tror det. :)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Varulvsvalsen.
54. Läser du dagstidningen? På nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Njae, svårt. :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio seven på gymmet.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hmm... Anteckningar i skolan.
59. När var du i kyrkan senast? Det minns jag inte.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser detta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback