Kungar utan krona..


Det dära "Kungarna av Tylösand" som sänds på kanal5 på onsdagar kl 22 är nog ta mej f-n det mest IQ-befriade skit jag sett på länge. Vad är syftet? Att förstöra livet för människor som inte har förmågan att inse konsekvenserna av sitt handlande?
Lycka till på jobbfronten efter detta säger jag bara...
Fine, folk gör dumma saker men det finns väl gränser? Och vart sätter man gränsen? Vad jag sett så finns det inga vare sig hos personerna som är med i programmet eller de ansvariga som faktiskt godkänner att det får visas på tv.

Jag såg det igår för jag ville se om det var så "illa" som alla säger och JA det var det. Det slår allt annat som visats tidigare.. Jag får fan ångest när jag tänker på att dessa människor går runt nu och lever med att de gjort bort sig offentligt. Men frågan är om de skäms? Kanske inte? De kanske fortfarande surfar på sitt nyvunna "kändisskap?" Men är det värt det? När festen är slut och baksmällan kommer på riktigt så kanske det inte är så kul att vara känd för det som dessa personer gör. Njae.. Stackars korkade människor asså.. Hoppas för deras skull att folk glömmer detta fort, även för deras familjers skull.

Annars då?
Jo det är rätt bra, fredag imorrn. Kort dag i skolan och sen äre det intervallträning med instruktör på gymmet. Kanske blir så att jag avlider. :) Nej då, ska nog gå bra.

Ska plumsa i säng här nu.

Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback