Helg.


Synd att man inte kan välja sina drömmar om nätterna.
Inte ens där får jag vara ifred, utan hemsöks ständigt av minnen..

Kul


Aja. 


Nu är det helg och jag har lite olika saker på schemat.
Ska plocka svamp med Erica & co, leta kuddar till soffan på stenhagsvägen, plugga och sen ska jag ta och ringa Mallan o se om hon har tid för lite häng. :)

Just de, har nu fått praktikplats här i stan och den börjar redan v 42. Känns hur bra som helst! :) Min utbildning är toppen och jag känner att det här är helt rätt för mig.

Ska ta o göra iordning mig lite här och börja dagen.
Vill att det ska vara kallt ute, helst höst så jag kan använda min nya jacka jag köpte igår.
Schnygg är den! :)










"Det värsta är, att du fortfarande är det bästa som finns..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback