fort den går... tiden.






Förvånas över hur fort tiden går. Dagarna flyter ihop och blir till veckor som far förbi i rasande fart. Det är höst nu för björkarnas löv börjar gulna. Det känns skönt för det matchar mitt humör bättre. Eller sinnestillstånd kanske man ska säga?

Har inte varit mig själv riktigt på senaste tiden. Eller jo, det kanske jag har men jag har inte varit den Åsa jag vill. Börjar sakta men säkert repa mig och det känns skönt.
Vakuumet har fyllts med luft och jag kan andas igen.
Men det är väl så det blir, när det inte riktigt blir som man tänkt från början med saker och ting.
Man måste lära sig att förhålla sig efter den nya situationen och det är inte alltid lätt, speciellt då man inte befinner sig där frivilligt.

Imorgon är det skola fram till lunch och sedan ska det spenderas tid på gymmet. Intervall är det på schemat och jag hoppas att min tå håller. Spelade innebandy och fotboll med några från klassen efter skolan och min tå bestämde sig efter det att ömsa skinn, typ. Jag har så fruktansvärt ont så först funderade jag över hur jag skulle lyckas få på mig skor överhuvudtaget. Får väl linda in den lilla rackaren ordentligt om det inte blir bättre. :)

Klockan är inte mycket men det blir nog att sova snart ändå. Ska ju upp tidigare än de flesta med och då behöver man sova. :) Jag är väl inte direkt känd för att vara morgonpigg heller så..


Ta aldrig något förgivet utan värdesätt allt du har idag och berätta för människor hur mycket de betyder för dig. Sånt är viktigt.

Säger väl godnatt här helt enkelt.
Sov gott och ta hand om er.

Hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback