Robyn!


Robyn är så j-vla bra. Hon blir bara bättre och bättre! Nu har jag dille på "Hang with me". Spotifaja om ni missat den. :)

Annars då? Haft en skön och slapp helg. Har lyckats sova ifatt en hel del känns det som. Undrar hur många timmar jag ligger back när det kommer till sömn? Hur som..

I fredags efter tentan bjöd pappa på smörgåstårta, galet gott! :) Igår åkte vi runt och letade persienner till mig osså en ny matta. Pappa hittade en öppen spis som han köpte, blev jättefint i hans nyrenoverade hem. :) På kvällen träffade jag Susanna, hyrde film och bara hängde. :)
Idag träffade jag Johanna, Olof och Malin. Gick en sväng på stan och sedan fikade vi på Åbacka Café. :) Alltid lika kul att träffa dem!

Nu då? Jo sitter i soffan och kikar på "ensam mamma söker". Ska sätta på en film sen som jag förmodligen kommer somna till. :) Upp tidigt imorrn till skolan. Sista veckan innan praktiken, tiden går så jäkla fort!

Ha en skön kväll!




Kommentarer
Postat av: Johanna Fordell

Praktik nästa vecka??:)spännande!D kommer gå gallant!Puss å kram

2010-10-15 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback