Soffläge kan man säga..



Usch jag mår inge vidare.. :( Var igår och tog andra sprutan Twinrix (hepatit A och B) och hej vad risig jag känner mig. Förutom  vanliga influensasymptom så är jag otroligt trött och då menar jag TRÖTT. Det känns som om jag skulle kunna sova en vecka i sträck ungefär.

Mådde dåligt förra gången med så det var väl inte helt oväntat. Bara att gilla läget, krypa upp i soffan och hoppas på att det är bättre imorgon.

Snö har det kommit med och trafikkaoset är ett faktum. Åkte med en buss i morse som fick lite sladd t ex. Det är lite konstigt, vi bor i ett land där det snöar stora delar av året men det blir ändå sån "surprise-kaos-förvåning" varje år när första snön kommer. Aja, så är det.
Lite mysigt är det trots allt. ^^

Ska väl inta soffläge igen och peppa på att vara kry tills imorgon.

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback