Nuv har ja juvlpyntat! :D


Kunde inte hålla mig längre. Idag anslöt sig julstjärnan, adventsljusstaken och ljusslingan (på balkongen) till den vita renen i fönstret (som jag tjuvstartade med för några dagar sedan). Nu är det mysigt hemma hos mig och det känns bra. Julnörd som jag är. ^^

Har varit ledig idag och suttit barnvakt ett tag åt Edith. Sen gick vi på stan en sväng o på kvällen umgicks jag med världens bästa fam. Hullfors. :)

Har shoppat lite idag med.
Det blire inget mer med denna månaden kan jag säga. När ska man vänja sig vid summan från CSN egentligen?
Ah ja... Nu ska jag somna till Robinson som går på teve.

Gånatt påre!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej vännen!

Kag kunde inte heller hålla mig, både stake och stjärna kom på plats den 25/11. Mysigt!

Puss

2010-11-26 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback