Nattugglan.



Kollar klockan, 23:10. Ok.. Undrar varför jag envisas med att sitta uppe o glo när det egentligen inte finns nått att göra. Kunde ju iaf kikat på nån film men icke. Nej, jag sitter bara här och "är"..

Teven är visserligen på och det är han Ekdahl som står o håller i nån debatt om Kungen. Har inte hängt med alls men tydligen har det kommit ut nån bok med en massa avslöjanden fattar jag det som. Eller nått. :)
Hur som så funkar det i brist på annat. ^^

Har några dagar ledigt nu då jag ska vara lite barnvakt, träffa Susanna osså färga håret, IGEN. Jo visst förstår ni. Det är nämligen såhär att jag vant mig vid det ljusa men tyvärr gjordes inte utväxten tillräckligt långt in så jag tycker fortfarande att den är för synlig. Nemas problemas sa frisören, söt som hon var och hon kommer fixa det på fredag. :)

Njee.. Nu är det nog dax att hoppa i säng ändå.
Har kommit fram till att jag gillar att sova. Är det bra? Är bland det bästa jag vet just nu av nån anledning. Bra där Åsa. :D




Gånatt o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback