Måndag. Tjo!


4.50kr

Orkar inte skriva om eländet. Blir bara förbannad. :)
Haha!

Aja...

Myser i soffan just nu.. Har ätit min portion äggröra och har det rätt bra. ^^
Ute är det grått.. Regnet hänger i luften och det är inte direkt någon värme ute...

Imorgon är det löning. Thank GOD! :)
Skattepengarna dyker väl upp på kontot snart med vilket är skönt.
Shakira-looken är på intåg så jag behöver besöka frissan rätt snart... Tänkte fixa utväxten och sen göra några få tokljusa slingor på längderna så det blir lite mer "slingeffekt" över burret. :)

Ska byta min dermal anchor oxå. En månad sedan jag satte den så det borde funka tycker jag. :) Får bli en vit gnistrande sten tänkte jag. Feeint.. ^^

Imorrn är det jobb och sen löpning på schemat med min Daniel.
Måste fixa en greja med, men det e lite hemligt.. ;)

Ja det var väl det hela antar jag?
Nu väntar soffan o mys me mina kissar. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback