Orkahittapånåttattskrivahär.

Tisdagen avklarad, nästan iaf. :)
Ska en sväng te gymmet barre. Kondition och abs-pass. Ska bli "hööönt". ^^

Sen ska jag hem och ha en ego-kväll. Det innebär en lång och skön dusch, body butter, fixa naglarna osv osv... Ska bli så skönt. Tänder lite ljus med till det tror jag och bara tar igen mig. :)

På tal om kroppsvård, imorrn ska Svante (en av mina tissar) friseras. Hans oerhört fluffiga päls har tovat ihop sig beyond my control så imorrn blir det frisyr à la Lejon. Man klipper alltså allt utom huvud, ben och svans. Sist jag gjorde det på honom var han så gryyyymt söt. Haha! Det roligaste av allt är att han ser så nöjd ut. Trivs väl naken antar jag. ;)

Nepp, nu rinner tiden iväg...




Off to Nautilus!

Heppåre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback