Ny vecka!

Helgen den kom och gick rätt snabbt, som vanligt... Brukar ju dyka upp rätt fort igen så det gör väl inte allför mycket. :)

Har fått en massa uträttat idag. En del lite småhemliga saker, andra mindre hemliga men dock så viktiga. Har spenderat större delen av min tid på jobbet idag. Jag och min bättre hälft tog oss knappt upp imorse. Har ju tjatat en del om min trötthet så ska inte skriva så mycket om det. :)
Hur som helst...


Trött....? (och schvett)

Jobbade till fem, sen hem till Ekholmen för att vattna blommor. Handlade lite på vägen hem och sen blev det ett pass på gymmet. Gick mycket bättre än igår, skönt det! :)
Armarna är som spaghetti så det ska bli skönt med en vilodag imorrn. Ska hem till Emelie på SPA-kväll. Ska bli mysigt! :) Sen är det bara att ge sig påt igen på onsdag. Då blir det cardio och abs-pass. Sjukt skönt och jobbigt. :)

Nu har jag käkat lite fetasallad med tonfisk och har myst upp mig i soffan. Kikar på "Spårlöst" på fyran och Sandro som är med känner jag igen sedan dagis. Kommer ihåg att han var riktigt busig men hade alltid ett stort leende på läpparna. :)


Pepp pepp*


Neee... Nu ska jag mysa! :)

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback