Kanske är dax att börja tro på sig själv lite? ;)


Fick besked idag att jag kommit in på Turistakademin i Söderköping.
Har redan tackat ja till mitt förstahandsval, Behandlingspedagog men OJ vad mitt självförtoende ökade genom detta! :) Trodde ju (som vanligt) att jag inte skulle komma in på nått av det jag sökt men där hade jag fel. :)

CSN har även beviljats så nu är jag redo för hösten. ;)
Bring it on barre!



Har traskat runt på stan i regnet och unnat mig lite nu när skatten kommit in på kontot.
Det blev ett par jeans, en tunika, vit kajalpenna, ljus jeansskjorta osså pad thai på wok away. ;)


Ska ta mig en varm dusch nu, ruggigt värre ute!



Skjortan jag köpte, Gina tricot


Hade feeeint!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback