Blue blue skies...


Hänger i köket (!) och funderar på nå form av krubb.
Danne fick idén om att löpa femman senare så det kan ju vara läge med en energiboost. ^^

Har jobbat två dagar och har två dagar kvar tills det e lite ledigt och Midsommar. :)
Vi ska ut till Andreas sommarställe på lite galej. Ser mest fram emot sillen osså det grillade köttet såklart. ;)
Hoppas på fint väder med så att vi kan bada.
(Det där sa jag inte högt.. Värre badkruka finns ej..)  ^^


In da kitchöööön... :)


Mja vad annars kan man skriva..?
Jo, vet en låt jag är heeelt såld på!



Diggar trummisen som bara öser osså Björns röst såklart! Suverääään! :D


Nu ska jag fixa krubb, sen springa ifrån Danne.. ;)
Try to catch me if you can.. Hehe..

Heppåre!


Kommentarer
Postat av: Ivung

GRYM låt ja har försökt stava rätt till den där artisten i flera månader för jag gillade "Miss you" låten som dom gjorde som också är fett grym!



Allt bra annars hoppas jag



kram J

Postat av: Åsa

Halloj!



Ja visst är den bra!? Är helt såld på den. :)



Allt fint här, sj då?



Hade gott så hörs vi!



Kram!

2010-06-27 @ 00:46:52
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback