Blondie, and i LOVE it! :)




Har nog aldrig varit så "blond" som jag är nu. :)

(Jo en gång för hundra år sedan, men det var en rätt misslyckad färgning iofs så det varade inte länge.)

Är iaf sjukt nöjd!


Har haft en kul helg annars som inleddes med fest hos Madde i fredags!
Tack för en toppenkväll gumman! :)

I lördags spelade jag och Danne biljard sen blev det tacos o film på kvällen. Jag kan tillägga att jag var rätt hängig efter fredagens partaj så det var skönt med en lugn kväll.

Igår spelade vi minigolf med Erica o Henke. Edith var med och charmade hela minigolfbanan.
Hon är underbar den lilla tösen! :)

Idag har det jobbats som vanligt. Börjar inse att det inte är många veckor kvar nu till semestern och sen plugg. Ska bli så kul! :) Kom förresten in på den tredje utbildningen jag sökt; vårdadministratör/läkarsekreterare. Och jag som inte trodde jag skulle komma in på nån? ^^
Nej, nu får det vara slut med den inställningen jag haft till sådana saker.
"Jag kan bara jag vill" får bli mitt nya mantra. :)

Nu ska jag pyssla lite med annat, det vankas ev. promenix med fröken Borg senare med.
Får se hur regnläget blir. Stora grå moln hänger över stan tyvärr.. :/

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback