Exotiskt...


Känns som om man bor på varmare breddgrader än vad Sverige vanligtvis ligger på. :)
Hur som... B-) Klagar icke, bara konstaterar läget.

Helgen har spenderats ute som ni förstår. :)
I fredags grillade vi hemma hos brorsan och Fia. Eller rättare sagt, i Fias föräldrars hus. Himlans gott och trevligt. Kunde sitta ute och babbla lääänge. Det är nått jag gillar med sommaren. :)

I lördags for jag o badade med familjen Hullfors i Sturefors. Vi var inte ensamna om man säger så. :)
På kvällen bjöd jag och Danne min far på mat. Bidde en tacopaj osså sallad till det. Gött vare! Kollade film med och efter att pappa åkt hem så gick jag o Danne ut för att kolla läget på stan. Blev inte så långvariga då vi gick ut sent, men ändå skönt att slippa den varma lägenheten för en stund. :)

Idag har vi varit och badat i Sandvik. Gaaaaalet skönt! Dit får vi åka fler gånger. Slår Berg faktiskt iom att det alltid är så sjukt mycket folk där. Stekte på rejält i ett par timmar så nu sitter man här och känner sig som en signalkräfta. :)

Jobb imorrn då.. Två veckor kvar sen är det slut för denna gången. Börjar min semester v 29 och sen efter den så startar skolan. Spännande! :)

Nee nu ska jag sova och drömma mig bort till Kreta. Inte långt kvar nu tills vi åker.
Jag behöver det, mer än någonsin.


Haaaade! B-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback