Nämen HEJ! XD

Helgen hos Nea var TOPPEN!!
Hade en riktig myshelg med god mat, skidåkning och tillsist DEPECHE MODE! Riktigt bra konsert och gott vin i baren var det! :)

Trött som få dagen efter men lycklig. :)



Barhäng innan :)


Sjukt bra bild NOT! Men aja, blir inte bättre än såhär med min mobil :)

På tal om kort.. Tog en hel del kort men av nån anledning blev de inte så bra. ^^
En riktigt kul helg var det iaf och jag ser gärna Depeche igen.

Har jobbat i veckan, träffat Fia, lagat mat till älskling och druckit vin på Riva med Malin och Anneli. Igår var jag hos Tessan och myste med henne och hennes lille William.


En sovandes William, lite dregel osså jag. :) Myyyyys me andra ord!

Nu ska jag diska lite och sen blire att börja peppa rejält inför kvällen. Det vankas 30-års fest ute på landet nämligen. Kommer bli kalas har jag en känsla av!

Hade flott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback