Långhelg i de småländska skogarna. :)

Beger mig snart iväg till Växjö. Ska ha en myshelg hos Nea. :) På måndag far vi vidare söderut mot Malmö, ska nämligen se Depeche Mode. Back in town på tisdag.

Ska bli riktigt kul att komma iväg och att få träffa Nea. Det var så längesen nu!
Konserter går man ju inte heller på allt för ofta så det ska bli himla nice! :)





Danne skjutsade hem mig nyss, hade en filmkväll hos honom igår. ^^ Blev "crash" och "Sommaren med Göran". Kom på att vi sett crash förut efter typ halva filmen men den e ju himla bra så det gjorde inte så mycket. Sommaren med Göran var helt ok. Handlar om en kille som misslyckas med ca 90% av allt han gör. En bedrift i mina ögon. :) Helt klart sevärd tycker jag!

Nu ska jag ta en dusch och sen packa lite innan det e dax att ta tåget ner till Småland.

Ha en fin helg så hörs vi om ett par dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback