Hej 2010.

Nytt år igen. Guuva tiden går fort! :)

Nyårsfirandet igår var himla lyckat! Nypiercad som jag är så fick jag hålla mig nykter vilket kändes heeeelt ok. Framförallt idag. ;) Hursomhelst.

Jag o Danne hade lite mysmiddag hos mig först. Förrätten bestod av en "Isländsk räkcoctail" och varmrätten var bakad potatis med vitlökssmör och pepparbiff.. MÖMS!


Innan "äteriet" :)

Begav oss sedan hem till min bror och Fia som hade fest. Det var himlans trevligt trots mitt och Jessies nederlag i frågesporten. ;) Haha! Kom förövrigt på att min bror skulle passa sjukt bra som hallåa eller nyhetsankare i teve. Kanske dax att tänka om ang din karriär brorsan? Snygg i rutan skulle han va iaf. :)


Fia o jag! (jaa jag har linser).


Say cheeese! :)

Självaste tolvslaget frös vi in på Borggården. Skålade (jag skålade mentalt iaf) i skumpa och kikade på raketer och en "ljusshow" mot slottet. Coolt gjort vare! :)


Tjejorna! :)


♥ ♥ ♥

Stapplade på frusna ben tillbaka till lägenheten där vi fortsatte ett tag.
På hemvägen svängde vi förbi Dannes kompisar en stund sen bidde det sängen. Trots mitt nyktra tillstånd så har dagen varit seg. Är ju så förbannat kallt ute med så man drar sig ju för att ge sig ut och göra nått. Imorgon blire dock andra bullar. Ska till IKEA med Erica och på kvällen ska vi på bio. :)

Funderar på att måla lite ikväll, om jag gör det så slänger jag upp lite bilder senare.
Om inte, så kommer det en annan dag!

Heppåre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback