Am I heading towards the right direction??

Lite bättre idag..

Mådde apa imorse som vanligt men har under dagen ätit lite paj och fått behålla det än sålänge. Skönt skönt.
Kroppen skriker efter mat fast jag mår konstant illa. Sjukt.

Aja, måste berott på antibiotikan som jag slutade med igår, eftersom det e lite bättre idag. Har bestämt mig för att vara hemma imorrn med. Känns skit att missa så mycket på jobbet men vilken nytta skulle jag göra där nu? Blir ju matt av att ta en dusch hemma liksom.. :(

Blir en "kyrerar-helg" o sen blire gärnet nästa vecka!! :)



Det är väl nu det vänder antar jag. När man når botten och skjuter ifrån med fötterna så man färdas upp mot ytan igen.
Det första djupa andetaget fyller mina lungor..



Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback