Viktigt.

Påminner lite om videon tlll "Runaway train".

Vacker musik med ett bra budskap.






Här har ni den andra... Hemskt men så viktigt.





Empaahn gick precis hem. Har haft en myskväll i soffan hemma hos mig.
Babblat om det mesta sådär som det brukar vara. :) Hennes nya gadd var suuuuperfiiin! En tribalblomma på handleden. Det gillar vi! ;) Det värsta är ju att man blir så grymt sugen själv... Har lovat mig själv att det räcker nu. Kanske att man gaddar in sina framtida barns namn osv men inga fler nu. Men men... Vi får väl se somsagt. Vet ju hur jag funkar.. ^^ Kanske att jag bygger på nån av de jag redan har iså fall. Ingen helt ny. Punkt! :) Haha! Beroendeframkallande det där..

Danne kommer strax sen blire sova. Upp skapligt imorrn är det tänkt. Skönt om man kan klara det nån dag iaf? Är verkligen galet trött på morgnarna.
Behöver nog ljus eller nått känns det som för det funkar inte att sova mer.
Har ingen effekt, lika trött ändå. (Har provat).

Ska plocka ihop en matlåda oxå, kanske e dax nu när klockan är 22.45? :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback