Tankar från soffan kl 00.50 en lördagkväll...

Tjejerna Borg och Fordell gick för nån timme sen. Har haft en myskväll hos mig. Har babblat en massa och testat guidad meditation av Jojjo. Man blev verkligen avslappnad av det vill jag lova. :) Viktigt att hitta sina sätt att stressa av i det här samhället. Jojjo testade för första ggn min spikmatta med. Den har hjälpt mig mycket, både mot värk i axlar och huvud men även att koppla av. Nu tar det inte många minuter innan jag somnar när jag ligger på den. :)

Igår var det lite fest hos Empaahn. En himla lyckad kväll på Pitchers med så dit lär jag gå flera gånger. Mådde som jag förtjänade imorse men lyckades ändå ta tag i mig själv och följa med Danne upp till Budo Fitness där det var lite rea. Åt sedan lunch på stan, grekiskt blev det. Mmmm.... Längtar sååå tills i sommar då vi åker till Kreta för att fira mamma och älsklingen ska med. Kommer bli underbart! :)

Söndag imorrn igen.. Helgen går alldeles för fort. Det är ett som är säkert.. Ska kanske träna imorrn beroende på hur jag mår.. Orkar inte vara förkyld och hängig längre.. :( På kvällen blir det mys med Danne.
Om jag nu inte lyckats kurera mig under natten så ska jag ägna dagen åt att läsa tror jag. Har en massa bra böcker att beta av. :)

Just det, har varit jordbävning i Chile med tsunami som följd av det. Vad är det som händer? Här uppe är det typ istid liksom? Lite läskigt när man tänker efter.. Nått form av uppror från "jordens" sida?
Tänker på alla drabbade som just nu flyr från sina hem för att komma undan tsunamin.
Och här sitter jag i min soffa och tittar på OS. Sjukt... :(

Enough for now..

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback