Nattugglan skriver.




Julafton 1984... Min första pulka. :)




23 december. Natt.

För ett år sedan befann jag mig i fjällen. Lite jobbigt att tänka på för fasen vad mysigt vi hade det. Men nu är nu och det funkar inte att älta. Det hjälper inte. Det var då och är det inte nu.
Hade iaf jäkligt kul. Får fokusera på det.

Ser dock fram emot de närmsta dagarna då jag ska träffa nära och kära.
Julafton firas hos pappsen och Juldagen blir hos mamma med fest senare på kvällen då tjejligan möts upp igen. :) Riktigt kul att träffa alla man inte sett på länge! :) Får se om vi trängs med övriga linköpingsbor på ågatan senare.

Sen blir det dop, fixa håret (satans j-vla utväxt! Hår, sluta väx!) osså pulkaåkning med Sanna "Se upp i backen" Petersson. :)

På nyårsafton nalkas fest med trerätters ute i Ekängen. Ska blir riktigt trevligt (o gott). ^^




Helgen som var spenderades somsagt hos Nea i växjö. Fick även smaka på (om något lindrigt) SJ´s tågstrul både dit och hem. Hade iaf en riktigt mysig helg med god mat och dricka, sällskapsspel, pulkaåkning, shopping och mys i soffan med film och öppen spis.
Nea är bra. :)


Plogbilen åker förbi utanför och nu måste jag sova. Jullovet sabbar min dygnsrytm, hehe.. :)

Imorrn ska jag träffa världens bästa Jojjo o sen ska granen pyntas!
Tjohoo!





Kommentarer
Postat av: Mammsen

Så söööt!

Jag kommer ihåg att du var lite chockad,

och tyckte det var lite läskigt att

åka pulka på heltäckningsmattan:)

Kramisar till dej från mej.

2010-12-23 @ 09:14:39
Postat av: se upp i baaackeeen-sanna

Så himla söt bild! Paff över vad du hamnat i för grej :p

Jaaa, se upp i backen, tiiie hål i nacken!! För bövulen:D.

Ps. Min syster ogillade din granne skarpt hon med :p. Knasig människa

2010-12-23 @ 09:41:10
Postat av: Nea

Åsa är bra :-D. Puss

2010-12-23 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback