It´s over.



Julen kom och gick lika fort som vanligt. Annandag jul idag och jag är trot eller ej TRÖTT på julmat. :) Har haft en kalasbra jul först hos min far och sen hos min mor igår. Igårkväll blev det tjejhäng hos Johanna i Valla först och senare ner på ågatan. Hade riktigt kul hela kvällen! Saknar alla tjejer som inte bor kvar här i stan.. Får bli att åka runt lite mer i vår när man har pengar. :)

Idag har jag annars varit på dop. Lille Anton döptes i Slaka kyrka. Det var himlans fint!
Efter det åkte jag hem och sov ikapp några timmar. ;) Behövdes kan jag säga!

Ska styra lite hemma nu! Kort från juldagen kommer förhoppningsvis senare. Glömde ju kameran men Malle tog endel kort som jag tänkte norpa. :)

Hade gott o glad fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback