Ginger


Sanna kom förbi förut och ordnade upp ett pepparkaksbak hos mig. Eftersom jag inte har NÅTT i bakväg förutom mjöl och bakplåtspapper så fick hon släpa med sig lite formar, kavel, deg osså alla tillbehören till kristyren. ^^
Kan tänkas att jag behöver bli lite mer huslig här hemma... :)


Just dä, glögg kunde jag bidra med.. ;)



Första laddningen på G







Kristyr á la Sanna :)






Resultatet!

Jag var ingen fena på det där med kristyren, Sanna var något säkrare på handen.
Men gött är det ju iaf! :)

Efter det blev det pulkaåkning i Vallabacken. Gick som attan på både pulka och tefat.
Favoriten var dock svarta sopsäckar, uj vad det gick! :)

Avrundade kvällen med att hyra film o nu sitter jag här i min soffa o ska snart sova.
Skön dag idag. :)




Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback