Sweet summer dreams...


Idag har det både regnat, snöat och haglat.
Huuuu.... :(

Mötte upp Fia på stan efter jobbet. Käkade på "Hälsofreak". GÅ DIT MED ER NU!
Det är himlans götteligöttan. :)
Babblade bort ett par timmar där om allt mellan himmel och jord. Allt från tatueringar, dermal anchors och jobb.. ^^

Traskade ner till Hemköp efteråt för att köpa tzatziki till mina grekiska biffar.
De är nu stekta och jag längtar nästan lite tills imorrn då jag får sätta tänderna i dem. Det är väldigt enkelt att göra dessa. Köp bara kryddblandningen "Biffteki" och blanda i det i köttfärsen. Sen äre bara att göra ett gäng härliga biffar. :) Jag brukar ha tzatziki och fetaost till och sen klyftpotais/bulgur/liknande.
Mmmmm..... :)


Nä nu e klockan mycke ser jag..

Time for bed!

Heppåre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback