Kul helg men sur start på veckan... :(


Hade en toppenlördag med tjejerna. Fick en massa fint och vi satt o babblade hela kvällen så vi glömde nästan bort att gå ut. ^^ Hamnade på Harrys där det dansades hela natten. Danne kom dit med så kvällen blev fulländad. :)


Tjejorna :)

I söndags mådde jag rätt bra trots en del vin och en trälig förkylning. Eftersom det var "min dag" så bestämde jag att vi skulle åka ut till östgötaleden förbi Bjärka Säby och gå i skogen. (skogsmulle) Det var så skönt att komma ut i naturen lite och andas frisk luft. Vädret var underbart och vi köpte med oss lite pitabröd som vi åt. Myyysigt.. :)

Sen åkte vi hem och soooooooov. Kände väl då hur trötta vi var efter lördagens bravader. :) Senare på kvällen kom pappa, brorsan och Fia förbi på lite födelsedagsfika.

Igår jobbade jag men kände mig helt färdig när jag kom hem... :(
Mamma, hennes man och morfar och hans dam kom förbi för att fira mig. Det var himlans trevligt trots att jag inte kände mig på topp. Danne svängde oxå förbi en stund mellan trumrep och thaiträning.

Idag gick jag motvilligt till jobbet men gav upp efter lunch.. Är verkligen genomförkyld och har idag även mått lite illa... Suck. När ska det vända?
Har legat i soffan och sovit mestadels av eftermiddagen. Ska väl ta mig nått att äta snart.

Hatar att vara sjuk.
Hatar att ligga efter på jobbet.
Hatar att inte kunna träna.


Gilla läget och härda ut bara..
Visst, kunde ju vara såååå mycket värre så ska väl inte klaga.
Nog med det.
Pepp pepp istället!

Nehäpp, mat vare kanske..
En förutsättning för att bli kry?

Ha en skön kväll!



Kommentarer
Postat av: Liiv

Usch, krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback