HEJ!


Grymt mysig kväll igår... Maten var det inget större fel på heller. :)
Blev filé mignon, ujj.... ^^
Hamnade i baren ett tag innan vi gick hem, la oss i soffan och toksomnade.
Inte vettigt hur trött man kan vara på fredagskvällar.



Vaknade tidigt imorse. Gick upp och åt frulle, sen bar det av till gymmet för mig och Danne mötte upp en polare.

Vem ser man inte på gymmet om inte Felix Herngren. Var tydligen nån stand-up grej i stan igår där han var med. Där ser man. :)
Stod och pratade med en killkompis när jag fick syn på honom. Smidig som jag är så säger jag på min breda östgötska- "Öh, är inte det där han Felix Herngren?"
Felix tittar då åt vårt håll och ser sådär lagom besvärad ut. :) Skulle gått fram och bett honom säga nått roligt. XD




En snabbis på stan blev det efter gymmet. Har inhandlat lite smått bl.a silvershampo från Matrix (Bra skit!) och brun utan solspray... Hoho! Det kan verkligen gå hur som helst. Köpte en variant jag inte provat förut. Bara att hoppas på att man inte ser ut som en fläckig morot om några timmar. :)

Ikväll ska jag hem till Ulrika på mat. Ska färga hennes hår med och bara hat bra helt enkelt. ^^
Älsklingen ska iväg och spela poker. Det är förövrigt nått jag aldrig förstått mig på.
Nee, tacka vet jag hederlig "skitgubbe". Inga konstigheter alls. :)

Hade feint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback