Back on track


Så skönt....

Förutom lite fjollig hosta så är jag härmed frisk. PUNKT! :)

Det innebär som vanligt jobb och T R Ä N I N G! :D
Det ska bli så skönt att få återgå till vardagen igen med vettiga rutiner. Det mår man helt klart bäst av. Dock blir det liiite förändringar. Laktos ska härmed undvikas i möjligaste mån då min maggie inte klarar av det längre. (Tur att det finns laktosfria produkter.)

Har annars haft en luuuugn helg. I fredags var vi bjudna hem till svärföräldrarna på mat. Dannes pappa hade fyllt år med och han fick en digital fotoram av oss. :)

Danne har under helgen pluggat sin musikteori så jag har hängt med Erica och Henke. Hyrde bl.a filmer som vi kikade på. En av dem var "A slumdog millionaire". -UJ!!! SE DEN! :) Grymt bra!!

Nepp nu ska jag återgå.
Ska städa, diska och leta fram lite mer somriga kläder/skor och hänga undan vinterjackan. Tvätta vore bra med med men framförhållningen har inte varit den bästa så tror inte det finns nån tid i tvättstugan ikväll. Aja, får kolla de.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback