maybe.... you´re gonna be the one that saves me...





Fredagsmys på hög nivå i min lägenhet. Musiken flödar ur högtalarna...
Lugnt och skönt. Stilla.
Reflektion.

I´m in heaven, I feel alive.

Tisdag natt drar vi.. Planet lyfter tidigt på morgonen och vid lunch landar vi vid ekvatorn. Det ska bli så ofattbart skönt att lämna detta numera lite kyligare land. Att få åka med Empaahn med ser jag verkligen fram emot. Hon är en av mina närmsta vänner och vi har galet kul ihop. :)

Kan nog inte säga det tillräckligt många gånger.

Mina vänner är de bästa. Ni betyder oerhört mycket för mig och jag skulle gå genom eld och vatten för varenda en av er för jag vet hur viktiga ni är och hur otroligt ensamt det vore om jag inte hade er.
Känslan av att ha vänner som inte dömmer en så fort man gör en snedsteg, som kan få en dålig dag att vända bara genom några peppande ord i telefonen. Att alltid ha ett kryphål när det krisar. Att sedan samtidigt kunna ha sjukt kul ihop, slå klackarna i taket och skratta tills tårarna rinner åt några hemmagjorda fraser på norska. :)

"icke fan vet jaj" t ex... Hahaha! XD
(Myntat av Empaahn förövrigt..)

Fan vad fina ni är allihopa. ♥

Glöm förbövelen aldrig det!!


Fredgasmys vareja...

Heppåre! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback