Manic monday

Stressad måndag minst sagt, men nu är det kväll och jag sitter i soffan med "lappen" och kollar fotboll på teve.
Gläppte över till "Färjan" på femman nyss och TACK GODE GUD för att man inte varit på en av de dära kryssningarna och blvit filmad. Många mer eller mindre dumma ting kan ju verka klokt på fyllan, t ex visa sin snygga gadd "ringröva" (?) på skinkan eller varför inte flasha boobsen på däck? Nae, inte ens mitt alter ego "Britt-Marie" skulle komma på så dumma grejer.. :)

Vad hon kan hitta på när hon befinner sig på Gran Canaria låter vi dock vara osagt. ;)
Neeeej då, mor och far, ni kan vara lugna. :)

Somsagt, pinsamt värre... Men ja, mycket av det där ser man ju på krogen varje helg i mer eller mindre skala. Det pinsama är ju att just det här visas på Tv. :D

Håkan är dock skön.


Imorrn blire annars att gå upp i ottan. Ska verkligen försöka vara på jobbet innan 7, helst kl 6... Men ja vi får se..
Ska krypa ner och läsa lite sen, då brukar jag bli trötti och somna ganska snabbt.
Efter jobbet imorgon blire träning igen, känns så otroligt skönt. Just nu ligger fokus på kondition och förbränning.
Sen blire väl att däcka hemma antar jag. Weehoo! :D

Pepp som f-n nu på resan! Inte långt kvar alls nu och det är så gött!


Ska koncentrera mej på grabbarna på fotbollsplan nu.. ;)

Ha en skön kväll everybody!

Hejpåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback