Bye Bye Sverige! Hola Gran Canaria! B-)

Nu är klockan 23.37 och jag ska snart hoppa in i duschen.
Blir sedan att pilla ner det sista i resväskan, shampo, balsam o sånt dära.. :)
Kl 01.00 kommer Empaahn i sin lilla bil o hämtar upp mej o den stooora väskan för avfärd ut i natten, mot Arlanda. :) Flyget går 7.30 imorgon bitti och vi är framme vid lunch.

En vecka av sol och bad, go mat och dricka men framförallt -> SEMESTER!!!

Pirrar endel i kroppen, sådär som det kan göra innan man har "kommit iväg". :)
Tror jag fått med det mesta iaf... Det jag glömt kan jag annars skaffa där nere.

Får bli ett kort inlägg här, duschen kallar!

Ha en toppenvecka allihopa, för det kommer vi ha! ;)




Kommentarer
Postat av: Petra



Hoppas ni har det bra!



Hälsa solen ifrån mig!



kram från Petra

2009-09-30 @ 09:15:44
Postat av: Fredde

Hoppas du får de bra på Grankan :) Playa Del Ingles ni vart på eller?

Postat av: Pierre Söderman

Blir lika avundsjuk varje gång jag läser om någon som sticker till Gran Canaria. Men även lika nyfiken på hur de har haft det. Jag driver en sajt som handlar om Gran Canaria där man kan recensera platser på Gran Canaria. Det vore kul om du kunde recensera de platser som du besökte.



MVH

Pierre Söderman

www.alltomgrancanaria.com

2009-10-06 @ 00:33:33
URL: http://www.alltomgrancanaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback