You live, you learn.. You love, you burn.. You win, you lose.. Becoming you...

Hade en supermysig kväll med Fia igår. Åt thai och myste i soffan hela kvällen. :)
Kan inte fatta att det redan är onsdag. Vart tar dagarna vägen?

Sitter i Ekholmen nu och vaktar katt. Pappa är iväg och jobbar i England ett par dagar nämligen. Hon är lite pluttig nu kissen när hon är ensam. Det förstår jag. Måste kännas jättetomt. Om nu inte gammelkatten strosar runt här ibland om dagarna ändå? Vem vet... ^^

Får massa "längta till" känslor nu när jag sitter hemma på övervåningen.
Längtar t ex till Jul. NAHÄÄ!? Tänker ni säkert som känner mig. Jag är väl den största julmuppen ever antar jag. Blir lycklig av att det redan finns julskinka i frysdiskarna liksom. ;)
Hur som helst. Drar ju till fjälls i år igen. Ska bli så nice!


(Jag äger denna backe!)  XD Haha!

Ska kika i frysen och se om pappsen har någe gott man kan laga till, sen blir Bonde söker fru. Gissar på att Roger går ut lika hårt ikväll som förra veckan. Haha!
Gulligt är det i varje fall, programmet alltså... ^^

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback