Tjaaaaa påre!

Längesen man skrev nu...

Har nästan vart hemma en vecka och håller verkligen på att frysa häcken av mig. Fyschalingen säger jag bara på ren östgötska! Klarar det inte, hade tom långkallingar på jobbet idag och DÅ är det kallt.

Men men....

Har iaf haft en TOPPEN VECKA med Empaahn!!! Tack gumman, du förgyllde min vecka! ♥ Vädret kunde nog inte varit bättre, mellan 25-30 grader varje dag och knappt några moln. De höll sig fint över bergen de dagar man kunde skymta dem.

Har mest bara solat, badat och haft det riktigt skönt. Festade till det rejält en kväll och hade himla kul men tanken med vår resa var just SEMESTER, komma bort lite och bara ha det lugnt och skönt. Inge vidare att ligga bakis en vecka mao. Så det skippade vi. ;)

Kommer fler bilder på face senare men här är ett litet smakprov!










Ska krypa upp i soffan under filten tänkte jag, hösten är verkligen här nu.
Kommer dock leva på denna resa hela vintern sen så det gör inte särskilt mycke. ;)

Hade gott!








Kommentarer
Postat av: Elvis

Körde vi inte sten, sax & påse på bikinibilder :-)

2009-10-13 @ 18:04:11
Postat av: Åsa

Njee, gjorde vi inte..

Postat av: Elvis

Nä, för vi drog ju sticka...

2009-10-13 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback