Du, min vän i livet...



En favorit från Lasses nya "Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen".
Han har ändrat lite på sitt sound men är absolut lika bra som tidigare!
En mysig höstskiva skulle jag säga..

Hela skivan är bra, spotifya ner den eller liknande.. ;)



Tisdagen är gjord, thank god. Tisdagar och jag är inte sams. Faen det e lustigt..
Tog med mig mor min till gymmet iaf. Tror jag är beroende av treadmillen..
Kan stå där i evigheter känns det som och svetten nästan sprutar men det är så JÄVLA skönt!!! :D

Innan träningen var jag förbi mammsen på drottninggatan. Fick syn på tavlan jag målade för en herrans massa år sedan.. Måste ta tag i det igen, målandet...
Det om nått är bra för själen.

Jag ger alltid bort mina "verk" till nära och kära men borde kanske måla lite och hänga upp här? Eller ställa ut?
Dessa är i olja men tycker mest om att teckna i blyerts och kol...
Alldeles förlängesedan. Ta tag it, det ska ja! :D




Min första... En blå tant med stoooora läppar.. ;)




My second... Pink Lady... Tyvärr sitter hon bakom glas så ni får ha överseende med reflexen från blixten.
2004 gjordes dem så nu äre somsagt dax.

Vill testa nya saker, utvecklas.. Har bara målat äpplen och ansikten i olja. :) Kanske skulle ge sig på landskap och sånt med? Leka med färger och mönster?
Aja, ut o köpa nya grejer. Så får det bli. :)



Nu ska jag fixa lite mat till min mage och nått till matlådan imorrn.



Avslutar inlägget med ett citat från Lasses "Fribiljett mot himlen"..

-"Somna inte osams med dig själv"..

Gillart! :)




Heppåre!










Kommentarer
Postat av: En härlig kille

Tufft! Du har en egen och intressant stil. Många tjejer målar annars samma mangainfluerade älvor och sånt trams, men här var juh superhäftigt. Ska bli intressant att se hur du tar dig ann andra motiv!



Några tips på hur man blir "när och kär" föresten ;) ?

Postat av: Åsa

Tack, vad kul att höra! :)

Ska ta tag i det hela snart och uppdaterar då med nya motiv!



"När och kär" är ju nått man bara blir, så några direkta tips har jag inte. :)



Hade gott!!



2009-10-15 @ 09:33:46
URL: http://asajohansson.blogg.se/
Postat av: En härlig kille

Då önskar jag dig lycka till! Blev själv lite inspirerad. Mina dukar har stått vita alldeles för länge.

2009-10-15 @ 18:31:23
URL: http://enomdan.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback