Muskeldödare vareja.

Nu är det gjort.
Fick ett infall och vaccinerade mig ikväll mot "svininfluensan". Efter kanske 3 min så började det sticka i fingrarna och handen domnade bort. Nu känns det som om jag fått världens muskeldödare på armen och värre lär det bli.
Men men, som den fotbollstjej man är/var så har man ju fått endel smällar.
Det här blir en baggis.
(Får se hur kaxig jag är imorgon bitti...)  ;)

Igår efter jobbet blev det bowling. Jag, Danne, Gabbe, Susanna, Thomas och Alex var det som intog cosmic med mer eller mindre bra resultat. :) Jag kommer alltid på "efter ett tag" hur jag ska göra men det brukar vara för sent för att kunna rädda det hela. ^^
Efter det var vi hungriga och hela skaran begav sig till Steve´s. Efter stängning traskade jag och Danne hem till mig... ♥

Han är fiin, den där........ ;)


Nu då?
Jo, fredagsmys står på schemat. Tror det blir lugnt i soffan med tanke på armen. Jaja, det är en baggis sa jag ju! :) Imorgon blire bio med han den där fina människan och på söndag äre Empaahn-tajm. ^^

Nu äre dusch, på med den rosa morgonrocken och sen äre myyyyys!

Take care!






It's times like these you learn to live again
It's times like these you give and give again
It's times like these you learn to love again
It's times like these time and time again

:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback