Lovely Weekend!

Kom hem igår efter en helgalen helg i Karlstad med Johanna och Malin.
Åkte direkt efter jobbet i fredags. Blev en lugn kväll med Jojjos tacopaj, lite vin, film och en massa tjejsnack! :)
Lördagen spenderades först på stan, sen blev det att åka hem, äta pizza och börja förfesta. Utgången bidde till Bluemoonbar där vi festade hela natten! Riktigt bra ställe kan jag säga! :)
Rullade hem efter stängningsdax och somnade runt fem tror jag.

Gårdagen var inte riktigt lika rolig. Tågresan hem var från och till lite ångestladdad med tanke på bakfyllan som härjade i magen och huvudet. Plus att vi åkte baklänges hela vägen och att lysrören flimmrade... Huuu... :S

När vi kom hem trotsade jag huvudvärken och tog med mig Danne och åkte hem till Erica o Henke. Där bjöds det på mat och bus med bebis och vovve. :) Blev en helkväll där vilket var nice, som alltid.. :)

Har varit rätt seg idag med kan jag lova, märks att man inte är 20 längre... Gud..
Aja, det var iaf värt det! :)

Tack tjejer för en toppenhelg!! Ni e bäst!! ♥

Osså lite bilder dårå! ;)










Nu ska jag myyyysa!

Hade gott!!




Kommentarer
Postat av: Elvis

Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.

2009-11-09 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback